Rahaayi

Wednesday, September 14, 2005

افسوس...


این مطلب ایندفعه بر خلاف همیشه ارزش شنیدن داره!
با کلی ذوق و شوق یه چیزی رو برای یکی از دوستام از یه قاره دیگه سفارش دادم. یه چیزی که فکر می کردم خیلی به دردش می خوره. کلی منتظر شدم تا اینکه بالاخره بعد از 3 یا 4 هفته به دستم رسید. چند روز پیش زنگ زدم بهش که آدرس پستیش رو بگیرم که براش بفرستم. اول یکمی تعارف کرد که کاملا عادی بود. انتظار داشتم بگم قابلی نداره و اونم آدرسشو بهم بده. ولی به طور غیر منتظره ای به تعارف کردن ادامه داد تا اینکه آخرش گفت: "ببین بیا یه لطفی به هردومون بکن و بی خیال شو!"
!!!

بعد از این مکالمه تحقیر آمیز فکر می کنم هرعاقلی به جای من بود احتمالا تلفن رو قطع می کرد و دودستی می زد تو سر خودش و می گفت افسوس...

نمی دونم چی شد.. فکر می کنم تنها دلیلی که باعث شاد ناراحت نشم این بود که حوصله ناراحت شدن نداشتم. هنوزم هروقت یادم میاد حوصله ناراحت شدن ندارم. فقط داشتم با خودم فکر می کردم، من هر هدیه ای رو مشروط بر اینکه زیادی گرون نباشه از هرکسی قبول می کنم. یه هدیه خیلی گرون رو هم از کسی که به من خیلی علاقه داره یا از کسی که توانایی مالیش رو داره قبول می کنم. علاوه بر همه اینها هرگز نمی تونم بفهمم که رد کردن هدیه ای که یک نفر already برای آدم خریداری کرده با گفتن جمله ای مثل "خودت ازش استفاده کن" چه معنایی داره!

مردم با توجه به عکس عملشون در قبال هدیه ها به چند دسته تقسیم میشن:
1) کسانی که هر هدیه ای رو از هر کسی قبول می کنن.
2) کسانی که هدیه های گرون قیمت رو رد می کنن.
3) کسانی که هدیه هایی رو که انتظاری در قبالش ایجاد میشه رد می کنن.
4) کسانی که هدیه رو با توجه به شخص هدیه دهنده رد و قبول می کنن. مثلا ممکنه هدیه دوست دختر قبلی رو بعد از اینکه با دوست دختر فعلی دوست شدن رد کنن و پس بفرستن.
5) کسانی که هدیه های ارزون رو رد می کنن و فقط اگه قیمت هدیه در شانشون باشه می پذیرن. این دسته از افراد از اینکه هدیه ارزون قیمت بگیرن خجالت می کشن و ترجیج میدن که فقط هدیه های مهم رو بپذیرن!
6) کسانی که به عنوان هدیه فقط حلقه ازدواج قبول می کنن.

نمی دونم من قربانی کدومیک از این 6 دسته شدم.. فقط می دونم که مدتیه که خوابیدن رو به online اومدن ترجیح میدم.
شب به خیر.



What about your family?
It's defective!
all the batteries are shot
What about your friends?
they're defective!
all the parts are out of stock
What about hope?
it's defective!
it's corroded and decayed
What about faith?
it's defective!
it's tattered and it's frayed