Rahaayi

Thursday, January 25, 2007

شرم

امروز در حالیکه اصلا حوصله خوندن Email تکراری نداشتم یدونه Email از یه دوستی که به اندازه خودم کم عقله به دستم رسید. آماده شده بودم که کیبورد رو توی سرش خورد کنم بگم بابا لامذهب من اقلا 6 تا ورایتی (بخونین variety) مختلف این ایمیل رو دیدم.. مدل ساده، PDF، فلش power point، فارسی، انگلیسی، چینی!!!

ولی همینطوری تصمیم گرفتم یه نگاهی بهش بندازم.. و وقتی اینکارو کردم پشیمون شدم. گاها حرفهایی زده میشه که آدم جوابی براشون نداره.. اگرچه آمار صرفا برای فریب دادن آدمها ساخته شده من واقعا برای این آمار و ارقام پاسخی ندارم و هربار که نگاهشون می کنم از اینکه انقدر آسون بخاطر چیزهای بی اهمیت و موفقیت ها و شکست های کوچیک بالا و پایین میشم از خودم خجالت می کشم. می خوام به خودم بگم اگه جربزه لذت بردن از اینهمه امکانات رو نداری اقلا جارو خالی کن برای کسانی که بتونن واقعا لذت ببرن.
یا اگه اینکار رو نمی کنی و حتی حاضر هم نیستی مقدار قابل توجهی از امکاناتت رو با بقیه مردم share کنی اقلا سعی کن که رکورد ناسپاس بودن و نشکنی.


آماری که گفتم از این قرار بود:

If there is a food in your fridge, you have shoes and clothes, you have bed and a roof, you are richer then 75% of the people in the world.

If you have bank account, money in your wallet and some coins in the money-box, you belong to the 8% of the people on the world, who are well-to-do.

If you never suffered a war, the loneliness of the jail cell, the agony of torture, or hunger,
you are happier than 500 million people in the world.



درد عشقت رو تحمل کرده ام
با غم دوری رفاقت کرده ام