Rahaayi

Friday, December 17, 2004

17 Dec

هیودهم دسامبر یکی از روزهای خاص زندگی منه.. بجز اینکه خیلی به روز تولدم نزدیکه و با کریستمس هم چند روز بیشتر فاصله نداره خیلی از اتفاقات مهم زندگی من در این روز افتاده. مثلا هیودهم دسامبر روزیه که برای همیشه در استرالیا موندگار شدم.. دو سال بعدش در هیودهم دسامبر از دانشگاه فارق التحصیل شدم و به قول معروف مهندس فرمودم! اتفاقات دیگری هم در این روز افتاده که گفتنش از حوصله این وبلاگ بی حوصله و خواننده های بد اخلاق من خارجه..
روز هیجدهم هم در نوع خودش پرماجراست. هیجدهم دسامبر پارسال یه عکس خیلی بزرگ از من در روزنامه Canberra Times چاپ شد که مایه عبرت همگان گردید. مطابق طالع بینی سروشی، در روز 18 دسامبر پارسال یه دوره یا چه عرض کنم زیر دوره عوض کردم که در نتیجه اون یکمی اوضاع م قروقاطی شده.. البته چنان که گفته شده بنده تحت تاثیر سیاره مهربان و خوش اخلاق زحل قرار دارم که کلا راه مادیات رو بروم بسته و تا سال 2016 هم از سر راه ما کنار نمیره! فکر کنم اون موقع هم من قراره از سر راه اون کنار برم.
مطابق طالع بینی سروش الممالک یه تغییر زیر دوره هم در روز کریسیتمس امسال برام اتقاق میفته. از قضا این روز مصادفه با بازگشت علماء اعلام از گوشه و کنار دنیا که باعث میشه این خونه دوباره از Temple به محل "زندگی"! تبدیل بشه.
دلم برای این سکوت و بی چگونگی تنگ میشه. امروز وقتی داشتم از خونه بیرون میرفتم یخچال رو خاموش کردم که در نبود من بیخودی سر و صدا نکنه. گاهی احساس می کنم خونه و ذرات تشکیل دهندش هم مثل من حق دارن که سکوت رو تجربه کنن..
شاید عدم حضور آدمیزاد بهترین لطفی باشه که بشه در حق یه خونه کرد. گاهی آروم روی صندلی میشینم و تظاهر به نبودن می کنم. سعی می کنم خودم و بودنم رو از فضای خونه حذف کنم. اونوقت فضای خونه رو بدون حضور خودم تماشا می کنم. خونه بدون حضور من خیلی زیباتره.