Rahaayi

Sunday, March 20, 2005

Happy New Year

بالاخره یک سال دیگه هم گذشت..
سالی که گذشت سرشار از وقایع مختلف ریز و درشت بود.. و حالا که نگاه می کنم می بینم اینکه سال گذشته با نظرمون سال بد یا خوبی بوده باشه کاملا بستگی به این داره که کدومیک از این وقایع برامون مهم باشه. چون وقتی به دنیا نگاه می کنیم مجموعه ای از خوبی و بدی می بینیم که مثل دونه های کوچیک زنجیر به هم بافته شدن و یک زنجیر خیلی بزرگ از وقایع رو درست کردن. زنجیری که ما اسمش رو سال میگذارم. و این وسط اینکه ما از چند تا از دونه های این زنجیر لذت ببریم بستگی به این داره که به کدوماشون نگاه کنیم و به کدوم زمانها، مکانها، مردمان و اصول اهمیت بدیم.
اونچه که در سال گذشته برای من اتقاق افتاد اصلا کم نبود.. اگرچه الان که فکر می کنم می بینم که اصلا هم زیاد نبود.. ولی به هر حال از سالهای قبل کمی آسونتر گذشت.
امسال بالاخره حضرت Saturn پاش رو از روی سیم ورداشت. شاید تلاش من مقبول واقع شد و باعث شد که تا حدی اعتماد حضرات جلب بشه.. اگر اینطوری باشه این دستاورد خیلی بزرگیه. امسال بیشتر از هر سال با مردم جاهای دیگه دنیا احساس یگانگی و نزدیکی کردم (به تمام معانی!) و تا حد زیادی سعی کردم بینش خودمو شکل بدم و از آب و گل در بیارم تا اگه خدای نکرده وارد مجرای عادی زندگی شدم اقلا به یه فرد عادی تبدیل نشم. درکار تجمع مال و منال، خوردن و گشنی کردن و لوکس گرایی(!!!) افراط نکنم و خودم رو فراموش نکنم.
سال گذشته هرچی بوده تموم شده با همه تصمیم گیری های درست و غلطی که درش انجام دادیم. و سال جدید مثل جاده ای درازه که سرتاسرش پر از اتنخاب های جدید و تصمیم گیری هاییه که می تونه مسیر زندگی مارو برای همیشه تغییر بده. امیدوارم که همه ما موفق بشیم که در سال جدید انتخاب های درست و خردمندانه داشته باشیم.. اولویت هامونو بهتر تشخیص بدیم و در مسیر درست گام برداریم.
من دارم میرم که آخرین مدیتیشن سال کهنه رو انجام بدم.. از همه تون بخاطر نقش آفرینی هایی که در نمایش سال 83 کردین متشکرم. نمی دونم می دونین یا نه.. ولی این سال بدون کمک شما اصلا ایجاد نمیشد که حالا بخواد تموم بشه. به همه اونهایی که نقششون رو آسون گرفتن و در حد توانشون بازی کردن و از نمایش لذت بردن تبریک میگم. شما برنده های سال 1383 هستین.


فرهمند - نوروز 1384