Rahaayi

Saturday, June 13, 2009

اطلاعیه - مدیتیشن گروهی


با عرض سلام خدمت دوستان مدیتیتور

نظر به شرایط سیاسی فعلی در کشورمون که همه مارو با شگفتی روبرو کرده نیاز به یک گروه مدیتیشن هماهنگ بیشتر از پیش احساس میشه. یک گروه مدیتیشن بزرگ می تونه روی آگاهی جمعی همه ما اثر بذاره و نظم و هماهنگی رو در بین مردم افزایش بده.

از همه شما دعوت می کنم که با گروه مدیتیشن بین المللی ما همراه بشین. اعضای این گروه که از چند هزار نفر متجاوزن از اواسط سال 2006 تا کنون هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت 11:15 صبح به وقت نیویورک بطور همزمان در هر جایی که باشن به مدیتیشن می پردازن. این زمان طوری انتخاب شده که در بیشتر کشورها مناسب و عملی باشه. این زمان در حال حاضر با احتساب تغییر ساعتها معادل 7:45 شب به وقت تهران میشه.


مدیتیشن ما از نوع مدیتیشن با مانترا هست مشابه ترانسندنتال مدیتیشن یا تی ام که در ایران هم انجام میشه. ولی پیروان هر سیستم مدیتیشن دیگه (و سیستمهای درویشی) هم می تونن درصورت علاقمندی با ما همراه بشن و در عین کمک به برقراری صلح و آرامش در ایران و جهان از فواید یک مدیتیشن گروهی خیلی قوی هم برخوردار بشن.

طول مدت مدیتیشن 20 دقیقه هست. اگر علاقمند هستین که با این گروه هماهنگ بشین مدیتیشن خودتون رو در ساعت 11.15 صبح به وقت نیویورک (معادل 7:45 شب به وقت تهران) در روزهای شنبه و یکشنبه شروع کنین و به هر اندازه ای که بطور معمول مدیتیشن می کنین ادامه بدین.


لطفا توجه داشته باشین که اگر تمرینات اضافه مثل تنفس و آسانا یوگا انجام میدین باید این تمرینات رو زودتر شروع کنین به طوری که در ساعت ذکر شده مدیتیشن با مانترا رو شروع کنین. این شیوه باعث میشه که همه گروه مدیتیشن با مانترا رو بطور همزمان انجام بدن.


دوستانی که بعد از مدیتیشن تمرین سامیاما یا تی ام سیدهی انجا میدن می تونن برای هماهنگ شدن با تمرین سامیامای این گروه در پایان مدیتیشن یعنی در ساعت 11.35 صبح به وقت نیویورک معادل 8:05 شب به وقت تهران تمرین سامیاما یا سیدهی رو شروع کنن و به هر اندازه ای که بطور معمول انجام میدن ادامه بدن.


خلاصه :


چی: تمرین مدیتیشن و سامیاما (تی ام سیدهی) گروهی


چرا: برای کمک به پالایش روحی همه انسانها از جمله خودتون و برقراری صلح جهانی و مهمتر از همه سامان دادن اوضاع کشورمون


زمان: شروع مدیتیشن در ساعت 11:15 صبح به وقت نیویورک( معادل 7:45 شب به وقت تهران) و شروع تمرین سامیاما (سیدهی) در ساعت 11.35 صبح به وقت نیویورک (معادل 8:05 شب به وقت تهران) روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته.

مکان: منزل شما

پ.ن. در صورت تغییر ساعتها من زمانها رو در این صفحه به روز می کنم. لطفا این اطلاعیه رو برای همه دوستان مدیتیتور بفرستین.

لینکهای کمکی:


اگر مدیتیشن بلد نیستین برای یاد گرفتن تمرین مدیتیشن با مانترا در صورت امکان به یکی از مراکز تی ام در نزدیکی خودتون مراجعه کنین. در صورتی که به مراکز تی ام دسترسی ندارین می تونین از اینجا بخونین و یاد بگیرین:


http://www.aypsite.org/13.html


تمرین سامیاما رو می تونین از اینجا یاد بگیرین:


http://www.aypsite.org/150.html


یک تمرین پرانایامای خیلی قوی رو می تونین از اینجا یاد بگیرین:


http://www.aypsite.org/41.html



برای یادگرفتن سایر تمرینات معجزه آسای یوگا به اینجا مراجعه کنین:


http://www.aypsite.org/MainDirectory.html

به امید سربلندی و عزت کشور عزیزمون. به امید اینکه همه نور درون رو ببینیم.


Labels: